З чого починається будь-який квест? Зрозуміло, з ідеї, гарного сценарію, цікавих та нетривіальних загадок. Все це — канва майбутньої розваги, але потім настає черга досить приземлених речей, наприклад, розробки дизайну квест-локації, її облаштування, ремонт, закупівля необхідних матеріалів і, звичайно ж, ремонтні роботи. І все це значно відрізняється від домашнього чи офісного ремонту, адже часом навіть міжкімнатні двері стають джерелом загадок та важливою частиною сценарію.
Тому при плануванні та розробці нових квестів ми приділяємо велику увагу таким аспектам, як:
Зважаючи на всі ці критерії, пошук та підбір потрібних матеріалів для нових локацій довго був для нашої команди квестом-в-квесті. Доводилося довго шукати потрібні матеріали, збирати їх буквально поштучно у різних продавців. Адже є ще й фінансовий фактор: ми не можемо закуповувати матеріали без урахування бюджету, інакше квест просто не окупиться!
Як ми досягли балансу у розробці концептів та закупівлі матеріалів для їх втілення
Після довгих пошуків потрібних нам постачальників ми практично випадково зробили замовлення на основні матеріали в Leroy Merlin Україна. Нам просто терміново була потрібна фарба для стін певного кольору, і в онлайн-каталозі цього маркету ми її знайшли. І, як виявилося, перший досвід співпраці виявився просто неймовірно вдалим. Потім ми ще кілька разів зверталися до Leroy Merlin з невеликими замовленнями – наприклад, саме там ми купили дуже якісні та стильні світильники для однієї з локацій. А потім взагалі вирішили: навіщо витрачати час, адже практично все, що нам потрібно, є там!
Тепер, коли ми плануємо новий квест, відразу після формулювання концепту ми дружно вирушаємо на сайт магазину або відправляємо команду в офлайн-магазин, щоб відразу підібрати максимум відповідних матеріалів та предметів інтер'єру. А потім уже докуповуємо за необхідності якісь унікальні речі. Такий підхід економить нам час і, чого приховувати, чудово скорочує бюджет на оформлення квест кімнат, а це означає, що ми можемо частіше вигадувати нові цікаві квести, щоб наші клієнти могли проводити час цікаво та весело у Xroom.